Ce este publicitatea Pay Per Click?
Pay-per-click (PPC) (de asemenea, numit cost-pentru-click) este un model de publicitate pe Internet utilizat pentru a genera trafic prin click-uri de pe alte site-uri. Anunturile sponsorizate nu sunt toate valoroase, este nevoie de un efort pentru a determina daca un anunt va genera profit pentru afacerea dumneavoastra. De asemenea, cuvintele cheie irelevante vor fi respinse (alege doar cuvinte care sunt legate de continutul site-ului ).
De exemplu, cuvintele cheie ar trebui sa fie legate de produsele, serviciile, sau mesajul de brand, etc.
Nu arunca banii pe fereastra.
Veti plati de fiecare data cand o noua persoana face clic pe site-ul dvs., astfel incat asigurati-va ca aceste persoane sunt de fapt interesati de produsele sau serviciile dvs..
Cuvintele cheie sunt evaluate diferit, in functie de amplasarea lor. Prima pozitie ocupata pe motoarele de cautare pentru cuvintele cheie poate fi scumpa. Va puteti permite si pozitia numarul doi, sau chiar numarul cinci deoarece platiti pentru click nu pentru pozitie.
De exemplu, cuvintele cheie ar trebui sa fie legate de produsele, serviciile, sau mesajul de brand, etc.
Nu arunca banii pe fereastra.
Veti plati de fiecare data cand o noua persoana face clic pe site-ul dvs., astfel incat asigurati-va ca aceste persoane sunt de fapt interesati de produsele sau serviciile dvs..
Cuvintele cheie sunt evaluate diferit, in functie de amplasarea lor. Prima pozitie ocupata pe motoarele de cautare pentru cuvintele cheie poate fi scumpa. Va puteti permite si pozitia numarul doi, sau chiar numarul cinci deoarece platiti pentru click nu pentru pozitie.
Reclamele "addsense” cunoscute sub numele de anunturi "banner", sunt prezentate pe site-urile sau rezultatele motorului de cautare cu continut asemanator, care au fost de acord sa afiseze anunturi. Atunci cand un cautator viziteaza aceste platforme si introduce o interogare, de exemplu "bijuterii de argint", Google va afisa o varietate de rezultate relevante, cum ar fi link-uri catre articole care contin sfaturi de cumparare, sau site-uri dedicate.
PPC (Pay-per-click) face posibila afisarea anunturilor platite numai la publicul relevant prin publicitatea pe baza cuvintelor cheie. Anunturile vor aparea de fiecare data cand un utilizator cauta cuvinte cheie relevante.nbsp;